Працюємо: 10:00-21:00

+38(050)848-75-75

Контакти

+38(050)848-75-75

Головна / Доставка та оплата


ДОСТАВКА ТА ОПЛАТА

Шукаєте смачний варіант для сніданку, обіду чи вечері?
Доставка Yashi — ваш ідеальний вибір! Страви паназійської кухні з різноманіттям інгредієнтів та найшвидшими курʼєрами - це гарантія якості та комфорту. Давайте розповімо, як працює доставка в Yashi:
• Час доставки. Стандартний час доставки може варіюватися залежно від вашого місцезнаходження, обʼєму замовлення та поточної завантаженості. Ми доставляємо замовлення в середньому за 90 хвилин. Ви також можете оформити попередне замовлення на зручний для вас час.
• Тарифи доставки. Доставка здійснюється за допомогою сервісу Uklon за двома основними тарифами:  – Салтівка — фіксована ціна 150 грн  – Інші райони Харкова — фіксована ціна 250 грн  – За межами міста — вартість розраховується індивідуально за тарифами перевізника (уточнюється у оператора).  – За кожне ваше замовлення від 1000 грн — отримайте смачний комплімент від шефа.
• Самовивіз. Обирайте зручний варіант — приїжджайте та забирайте своє замовлення без очікування.Наш пункт самовивозу знаходиться за адресою: Харків, вул. Академіка Павлова,160.
• Оплата. Ви можете оплатити замовлення готівкою курʼєру або онлайн на нашому сайті банківською карткою Visa/Mastercard
• Графік роботи. Ми з радістю приймаємо ваші замовлення щодня з 10:00 до 21:00.


ДОСТАВКА YASHI У ХАРКОВІ


Як зробити замовлення
Ви можете оформити замовлення через наш сайт або зателефонувати нам за номером. Наші менеджери завжди готові допомогти вам та відповісти на всі запитання.


Як оплатити замовлення
У нас ви можете обрати найбільш зручний спосіб оплати для вашого замовлення. Ми з радістю приймаємо як готівковий, так і безготівковий розрахунок.


Як отримати замовлення
Орієнтовний час очікування вашого замовлення становить приблизно 90 хвилин. Якщо ви плануєте отримати їжу у конкретний час, ви можете вказати його під час оформлення замовлення.



УМОВИ ДОСТАВКИ

Правила отримання замовлення від Yashi

• Забезпечення зв'язку. Покупець зобов’язаний забезпечити працездатність свого телефонного апарату та підтримувати стійкий, безперебійний зв'язок для отримання повідомлень від Продавця про доставку Товару. Повідомлення про доставку здійснюється на номер телефону, вказаний при оформленні замовлення.
• Очікування кур'єра. Якщо неможливо забезпечити належний зв'язок, Покупець зобов’язаний дотримуватися всіх розумних заходів обережності та чекати кур'єра у визначеному місці доставки (біля під'їзду будинку, біля входу до будинку або на приватній території тощо).
• Час очікування на отримання замовлення. Якщо протягом 5 хвилин з моменту здійснення виклику на номер телефону Покупця замовлення не буде отримано, воно вважається виконаним у повному обсязі. Сплачені кошти не підлягають поверненню, а Товар буде утилізований.
• Зверніть увагу! Ваше замовлення не буде відправлене без підтвердження умов доставки телефоном. Будь ласка, переконайтеся, що ви вказали правильний номер телефону та очікуєте дзвінка для підтвердження.